Страницы

Педагогічний досвід

Досвід роботи вчителя «Захист Вітчизни»

Кульбердиєва Ахмета Ніязовіча

КЗО СЗШ №6 Красногвардійського району міста Дніпропетровська

Паспорт проекту: «Виховання почуття патріотизму у школірів засобами військово-патріотичної гри «Джура»
Актуальність. У сучасному світі ясно простежується зміна ціннісних орієнтацій, ставлення до служби в Збройних Силах. У підлітковому середовищі авторитет Збройних Сил не достатньо високий. Психологічно підлітки не підготовлені до екстремальних ситуацій, у них змінилася шкала цінностей, адже відомо, що людина без життєвих ідеалів не корисна для суспільства. Щоб поліпшити підготовку підлітків до військової служби, насамперед треба перебудувати свідомість учня, викликати інтерес, прагнення і позитивне ставлення до неї. Без патріотичного виховання молоді в країні немає щасливого майбутнього.
Мета: військово-патріотичне виховання підлітків; підвищення престижу служби у Збройних Силах України.
Завдання: Виховання готовності до гідного і самовідданого служіння суспільству і державі, до виконання обов'язків щодо захисту Вітчизни;
Зміцнення здоров'я, військово-патріотичне виховання молоді, комплексна підготовка юнаків до служби у Збройних силах України;
Розвиток фізичних, духовних і моральних якостей особистості, формування здорового способу життя;
Термін дії: довгостроковий проект
Теоретична база проекту:
1. Організація та методика допризовної підготовки (навчально-методичний посібник для викладачів допризовної підготовки та студентів педінститутів)
2. Захист Вітчизни Курс навчання юнаків 10 клас. (В.М. Лелека, Е.В. Винограденко)
3. Захист Вітчизни Курс навчання юнаків 11 клас. (В.М. Лелека, Е.В. Винограденко)
Інноваційний характер проекту полягає у створенні системи позаурочної діяльності для учнів середньої і старшої ланки, що дозволяє формувати особистість громадянина - патріота у всіх аспектах поняття Патріотизм.
Технологія досвіду спирається на методику особистісно-орієнтованого  підходу в навчанні учнів.
Основні принципи роботи: принцип систематичності і послідовності; принцип свідомості, активності школярів; принцип поваги до особистості в поєднанні з розумною вимогливістю; принцип опори на позитивне в людині.
Форми роботи: індивідуальна і групова робота, заняття у військовій частині, змагання різних рівнів.
Очікувані результати. Любов до Батьківщини і Збройних Сил, вірність конституційного обов'язку, військової присяги, сумлінність і самовідданість, гуманізм і оптимізм, працьовитість і працездатність, витримка і терпіння, здатність до подолання труднощів - ці якості повинні бути притаманні кожному громадянину своєї Вітчизни.
Результативність. У 2015 році мої учні стали призерами міських змагань з військово-патріотичної гри «Джура», в завдання якої були включені питання, що стосуються військової тематики.


Комментариев нет:

Отправить комментарий