Страницы

Військово-Патріотична гра «Сокіл» («Джура»)

Участь учнів КЗО «СЗОШ №6» у військово-патріотичній грі «Джура».


Патріотичне виховання є систематична і цілеспрямована діяльність органів державної влади та громадських організацій щодо формування у громадян високої патріотичної свідомості, почуття вірності своїй Вітчизні, готовності до виконання громадянського обов'язку щодо захисту інтересів Батьківщини.
Базою мого проекту є 6 середня загальноосвітня школа. Одним із пріоритетних напрямків виховної роботи в нашій школі є патріотичне виховання. Культурно-масові заходи проводяться в приміщеннях школи, де розміщена державна символіка України. При проведенні занять вчителі школи так само користуються  державною   символікою  та  краєзнавчими  матеріалами    про  м. Днепропетровск, тим самим прищеплюючи учням любов до Батьківщини.
 У школі є свої традиції, які щорічно підтримуються:
-       вшанування ветеранів війни;
-       вшанування Днів військової слави Вітчизни;
-       привітання чоловіків і юнаків з 14 жовтня;
-       участь у мітингах, присвячених Другій світовій війні та покладання вінків до пам'ятника загиблим воїнам т.д..
Складовою частиною патріотичного виховання в школі є військово-патріотичне виховання, спрямоване на формування готовності юнаків до військової служби як особливого виду державної служби. Воно характеризується специфічною спрямованістю, глибоким розумінням громадянином своєї ролі і місця в служінні Вітчизні, високою особистою відповідальністю за виконання вимог військової служби.
Прийшовши працювати в школу після звільнення в запас, я зіткнувся з проблемою:
-       низька зацікавленість школярів у вивченні предмету Захист Вітчизни;
-       низький рівень знань військової історії нашої Батьківщини;
-       відсутність військово-технічних знань;
-       безініціатівне ставлення до служби в армії, особливо серед підлітків, що потребують підвищеної психолого-педагогічної уваги;
-       низькі результати участі шкільної команди у військово-спортивних змаганнях.
Після кількох уроків Захист Вітчизни, на яких я розповідав учням про свою службу в рядах Збройних Сил, я помітив зацікавленість деяких старшокласників до моїх бесід. Вони почали ставити питання, пов'язані з моєю службою, а також в загальному зі Збройними Силами. Підходили після уроків і на перервах з різними питаннями, особливо ті школярі, які мріяли присвятити себе службі в армії.
У процесі спілкування з дітьми виникла ідея створити свій гурток. Старшокласникам хотілося відвідувати заняття, де б поєднувалися спорт і військова справа.
Директором школи було прийнято рішення, створити шкільний військово-патріотичний гурток.
Зібравши групу зацікавлених старшокласників, ми взялися за здійснення проекту, який назвали «Джура», в процесі розробки якого необхідно було створити таке об'єднання, яке відповідає нашим загальним цілям.
Мета проекту:
Розвиток в особистості високої соціальної активності, громадянської відповідальності, духовності, становлення особистості, що володіє позитивними цінностями і якостями, здатних проявити їх у творчому процесі в інтересах захисту Вітчизни.
Завдання проекту:
-       забезпечити активну участь членів клубу в оборонно-масовій роботі, виховувати їх у дусі відданості Батьківщині, в дусі патріотизму і дружби, готовності до захисту Батьківщини, любові до Збройних Сил;
-        проводити роботу з підготовки молоді до військової служби;
-       вести широку пропаганду героїчних традицій українського народу та його Збройних Сил. Вивчати історію Збройних Сил України
-       знайомити молодь з сучасним станом НД;
-       проводити професійну орієнтацію старшокласників;
-       знайомити членів клубу з призначенням і пристроєм стрілецького озброєння НД;
-       виховувати членів клубу фізично міцними, спритними, витривалими;
-       брати активну участь у військово-патріотичних заходах і змаганнях районного та міського рівня.
Одним з результатів роботи нашого гуртка з'явилася участь команди нашої школи «Воїни світла» у військово-патріотичній грі «Джура -2015» де ми посіли почесне друге місце в місті.
Результати моєї проектної діяльності відображаються в успіхах моїх учнів. Вони вступають у вищі навчальні заклади нашої країни, де підтверджують свої знання, отримані на уроках Захист Вітчизни і на заняттях гуртка "Джура".
Якщо патріотизм - це уособлення любові до Батьківщини, причетність з його історією, складова духовно-моральної основи особистості, громадянська позиція і потреба в гідному служінні Батьківщині, то військово-патріотичне виховання покликане готувати підростаюче покоління до гідного служіння Батьківщині, вмінню захищати інтереси країни зі зброєю в руках. А це багатокомпетентна освіта, що відповідає всій системі вимог суспільства та Збройних Сил.
Висновок
У сучасному суспільстві раніше недостатньо приділялася увага патріотичному вихованню. Наслідком цього є не особливо активне бажання сучасної молоді служити в лавах Збройних Сил. Військово-патріотична гра «Джура» сприяює підготовці учнів до служби в армії і розвиває почуття патріотизму.
Вона є історично сформованим засобом військово-патріотичного виховання дітей.
Роль гри у військово-патріотичному вихованні полягає, насамперед, у тому, що ця гра сприяює розвитку в учнів високих моральних почуттів, моральних якостей. Почуття мають велике значення для розвитку всіх сторін особистості школяра. Виняткова їх роль у розвитку пізнавальної діяльності.
Одним із пріоритетних напрямків виховної роботи в 6 середній школі є патріотичне виховання ..
Складовою частиною патріотичного виховання в школі є військово-патріотичне виховання, спрямоване на формування готовності юнаків до військової служби як особливого виду державної служби.
Однією з головних форм військово-патріотичного виховання є участь у військово-патріотичній грі «Джура».

1 відео

2 відео

3 відео

4 комментария:

  1. Безумовно, виступ СШ №6 був найкращий.
    Так тримати!

    ОтветитьУдалить
  2. Участвовал в военно-патриотической игре "Джура-2015". Осталось много приятных и захватывающих воспоминаний!

    ОтветитьУдалить
  3. Видел как они тренировались,очень понравилось их выступления,хотелось пожелать дальнейших побед и веры в себя!!Молодцы,

    ОтветитьУдалить
  4. Молодцы ребята слаженны и отработаны движения - рука хорошего преподавателя.

    ОтветитьУдалить