Участь учнів
КЗО «СЗОШ №6» у військово-патріотичній грі «Джура».
Патріотичне виховання є
систематична і цілеспрямована діяльність органів державної влади та громадських
організацій щодо формування у громадян високої патріотичної свідомості, почуття
вірності своїй Вітчизні, готовності до виконання громадянського обов'язку щодо
захисту інтересів Батьківщини.

У школі є свої
традиції, які щорічно підтримуються:
- вшанування
ветеранів війни;
- вшанування
Днів військової слави Вітчизни;
- привітання
чоловіків і юнаків з 14 жовтня;
- участь у
мітингах, присвячених Другій світовій війні та покладання вінків до пам'ятника
загиблим воїнам т.д..
Складовою
частиною патріотичного виховання в школі є військово-патріотичне виховання,
спрямоване на формування готовності юнаків до військової служби як особливого
виду державної служби. Воно характеризується специфічною спрямованістю,
глибоким розумінням громадянином своєї ролі і місця в служінні Вітчизні,
високою особистою відповідальністю за виконання вимог військової служби.
Прийшовши працювати в школу після звільнення в запас,
я зіткнувся з проблемою:
- низька
зацікавленість школярів у вивченні предмету Захист
Вітчизни;
- низький
рівень знань військової історії нашої Батьківщини;
- відсутність
військово-технічних знань;
- безініціатівне ставлення
до служби в армії, особливо серед підлітків, що потребують підвищеної
психолого-педагогічної уваги;
- низькі результати
участі шкільної команди у військово-спортивних змаганнях.
Після кількох уроків Захист Вітчизни, на яких я
розповідав учням про свою службу в рядах Збройних Сил, я
помітив зацікавленість деяких старшокласників до моїх бесід. Вони почали ставити питання, пов'язані з моєю службою, а також в загальному зі Збройними
Силами. Підходили після уроків і на перервах з різними питаннями, особливо ті
школярі, які мріяли присвятити себе службі в армії.
У процесі спілкування з дітьми виникла ідея створити свій
гурток. Старшокласникам хотілося відвідувати заняття, де б поєднувалися спорт і
військова справа.
Директором школи було прийнято рішення, створити
шкільний військово-патріотичний гурток.
Зібравши групу зацікавлених старшокласників, ми
взялися за здійснення проекту, який назвали «Джура», в процесі розробки якого
необхідно було створити таке об'єднання, яке відповідає нашим загальним цілям.
Мета
проекту:
Розвиток в особистості високої соціальної активності,
громадянської відповідальності, духовності, становлення особистості, що володіє
позитивними цінностями і якостями, здатних проявити їх у творчому процесі в
інтересах захисту Вітчизни.
Завдання
проекту:
- забезпечити
активну участь членів клубу в оборонно-масовій роботі, виховувати їх у дусі
відданості Батьківщині, в дусі патріотизму і дружби, готовності до захисту
Батьківщини, любові до Збройних Сил;
- проводити роботу з підготовки молоді до
військової служби;
- вести широку
пропаганду героїчних традицій українського народу та його Збройних Сил. Вивчати
історію Збройних Сил України
- знайомити
молодь з сучасним станом НД;
- проводити
професійну орієнтацію старшокласників;
- знайомити
членів клубу з призначенням і пристроєм стрілецького озброєння НД;
- виховувати
членів клубу фізично міцними, спритними, витривалими;
- брати
активну участь у військово-патріотичних заходах і змаганнях районного та
міського рівня.
Одним з результатів роботи нашого гуртка з'явилася
участь команди нашої школи «Воїни світла» у військово-патріотичній грі «Джура
-2015» де ми посіли почесне друге місце в місті.
Результати моєї проектної
діяльності відображаються в успіхах моїх учнів. Вони вступають у вищі навчальні
заклади нашої країни, де підтверджують свої знання, отримані на уроках Захист
Вітчизни і на заняттях гуртка "Джура".
Якщо патріотизм
- це уособлення любові до Батьківщини, причетність з його історією, складова
духовно-моральної основи особистості, громадянська позиція і потреба в гідному
служінні Батьківщині, то військово-патріотичне виховання покликане готувати
підростаюче покоління до гідного служіння Батьківщині, вмінню захищати інтереси
країни зі зброєю в руках. А це багатокомпетентна освіта, що відповідає всій
системі вимог суспільства та Збройних Сил.
Висновок
У сучасному суспільстві
раніше недостатньо приділялася увага патріотичному вихованню. Наслідком цього є
не особливо активне бажання сучасної молоді служити в лавах Збройних Сил.
Військово-патріотична гра «Джура» сприяює підготовці учнів до служби в армії і розвиває почуття патріотизму.
Вона є історично сформованим
засобом військово-патріотичного виховання дітей.
Роль гри у
військово-патріотичному вихованні полягає, насамперед, у тому, що ця гра сприяює розвитку в учнів високих
моральних почуттів, моральних якостей. Почуття мають велике значення для
розвитку всіх сторін особистості школяра. Виняткова їх роль у розвитку
пізнавальної діяльності.
Одним із пріоритетних
напрямків виховної роботи в 6 середній школі є патріотичне виховання ..
Складовою частиною патріотичного виховання в школі є
військово-патріотичне виховання, спрямоване на формування готовності юнаків до
військової служби як особливого виду державної служби.
Однією з головних форм
військово-патріотичного виховання є участь у військово-патріотичній грі
«Джура».1 відео
2 відео
3 відео
Безумовно, виступ СШ №6 був найкращий.
ОтветитьУдалитьТак тримати!
Участвовал в военно-патриотической игре "Джура-2015". Осталось много приятных и захватывающих воспоминаний!
ОтветитьУдалитьВидел как они тренировались,очень понравилось их выступления,хотелось пожелать дальнейших побед и веры в себя!!Молодцы,
ОтветитьУдалитьМолодцы ребята слаженны и отработаны движения - рука хорошего преподавателя.
ОтветитьУдалить